laatste daagjes in Nederland - Reisverslag uit Beugen, Nederland van Joëlle Pouwels - WaarBenJij.nu laatste daagjes in Nederland - Reisverslag uit Beugen, Nederland van Joëlle Pouwels - WaarBenJij.nu

laatste daagjes in Nederland

Blijf op de hoogte en volg Joëlle

05 Januari 2015 | Nederland, Beugen

Hallo Allemaal,

Allereerst wil ik iedereen bedanken die gekomen is naar het afscheidsfeestje! Echt een verassing!
Sinds gisteren is het ook echt tot me door gedrongen dat ik nu toch echt bijna vertrek.
Na een gezellige middag gehad te hebben was het voor Maik en mij dan toch al echt tijd om afscheid te nemen. Voor Maik was het weer tijd om terug naar Zwitserland te gaan om daar vandaag weer te gaan werken.
Het is heel raar om al afscheid te nemen van iemand die je de komende vier maanden niet gaat zien terwijl je zelf nog niet aan het pakken bent en nog niet vertrekt.
Vandaag toch maar aan het pakken gegaan en het meeste ligt nu klaar morgen nog de laatste dingetjes en dan gaat het avontuur toch echt beginnen.
Via de mail te horen gekregen dat degene die mij op komen halen op het vliegveld ook studenten zijn aan ECU(East Carolina University). Een van deze studentes is gedurende mijn verblijf daar ook mijn aanspreekpunt en zal mij de omgeving van Greenville laten zien etc.
Op het moment vind ik het heel dubbel wat ik allemaal voel. Aan de ene kant kijk ik er heel erg naar ui,t eindelijk daar naartoe en zien hoe het allemaal daadwerkelijk is, hoe de mensen zijn, de lessen etc. Aan de andere kant vind ik het ook wel heel heftig om alles nu achter te laten ook al weet ik dat dit maar voor vijf maanden zal zijn. Dit zal de eerste tijd nog wel meer worden en wanneer eenmaal alle lessen van start zijn gegaan en je gewend bent aan de nieuwe omgeving zal dit ook weer minder worden. Maar uiteindelijk blijft het natuurlijk niet thuis en zul je altijd bepaalde dingen en de mensen van wie je houdt missen.

Woensdag om 10.25 zeg ik dan toch echt Nederland voor de komende vijf maanden vaarwel. Gelukkig komt mijn mannetje me na vier maanden opzoeken en gaan we samen nog drie weken reizen door Amerika. Er staat al heel wat op de planning of het het ook allemaal haalbaar gaat zijn zien we tegen die tijd.

groetjes Joëlle

  • 06 Januari 2015 - 19:00

    Mandy Van Rooij:

    Ha Joelle wat leuk joh Amerika het land waar ik zelf ook 2 jaar heb gewoond...mooie ervaring!Ik wens je heel veel plezier overthere en vooral ...genieten!!!Want voor je het weet ben je weer terug!Pas goed op jezelf!Groetjes van ons uit Boxmeer

  • 06 Januari 2015 - 21:03

    Linda:

    Ik ben heel benieuwd naar je verhalen Joel! Het is once in a life time dus geniet, geniet, geniet en natuurlijk zal je ook heimwee hebben maar je bent een sterke meid en je weet waar je het voor doet. Petje af! Liefs je zus..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joëlle

Actief sinds 05 Jan. 2015
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 4569

Voorgaande reizen:

07 Januari 2015 - 29 Mei 2015

Minor Amerika

Landen bezocht: